lunes, 19 de mayo de 2014

Azken entrega

     Aurreko hiru asteetan aurkezten joan naizen lana entregatzeko ordua iritsi da. Aurreko astean ez genekien seguru entrega izango ote zen edo ez, baina azkenean irakasleek lana zuzentzeko beste aukera bat eman ziguten. Nire kasuan distribuzioari dagokion aldaketa txiki bat egin behar izan dut proiektua burutzeko, bestalde, eskuzko marrazki gehiago egin ditut, proiektua hobeto uler dadin.

     Lan honen helburua etxebizitza, arkitektura estudioa eta lorategia lantzea zen Ondarretako hondartza aurrean dagoen partzela batean.



     Ingurua aztertu ostean erreferentziekin hasi ginen lanean Aste Santuetan, orduan aztertutako arkitektoen lanei nire ideiarekin zerikusia zutela iruditzen zitzaizkidan beste bi lan gehitu nizkien:


     Erreferentziak garbi izanda zirriborroak egiteari ekin nion eta garbi ikusi nuen, kokapena ikusita, paisaia aprobetxatu behar nuela, beraz, nire proiektua abaniko bat bezela ondarreta inguruko paisaira zabaltzen da. Eguzkiak beste aldean ematen duenez, abanikoaren biraketa ardatza izango litzatekeena beirazkoa da, argia ere aprobetxatu ahal izateko. Abaniko egitura honek espazioak banatzen lagundu dit, esate baterako, etxebizitza eta estudioa bolumen berean dauden arren banatuta daude, eta bakoitzak bere lorategia dauka. Gainera, etxebizitzaren formak kanpotik dabiltzanei ere lorategi bat eskaintzeko aukera eman dit.





     Ideia garatu ostean eta hiru aste hauetako zuzenketei esker hemen uzten dizuet proiektuaren emaitza:






Garapena










    

No hay comentarios:

Publicar un comentario